Om oss
På Tullsupport möter du ett engagerat team med lång och bred erfarenhet inom tullagstiftningen– och en unik kompetens över hela leveranskedjan – från order till leverans och betalning.
Tillsammans ser vi helheten och är en partner även i strategiska beslut. Vi vet att en optimerad tullhantering inte bara minimerar risker, det kan även spara tid och pengar.

Vi har därmed en bra förståelse för vad som händer före och efter tullhanteringen. Det är många på marknaden som erbjuder tjänsten att upprätta en tulldeklaration. Vi hjälper företagen med rådgivning före och efter.
Vi har under många år upprättat tulldeklarationer för kunders räkning och har även en bred kompetens från logistik till företagsledning. Vår bakgrund ger oss kompetensen att på ett enkelt sätt beskriva regelverket och komma med förslag på rutiner så att företagen förstår vad som förväntas av dem.
Eftersom vi jobbar med många olika kunder i olika branscher och storlekar kan vi dela med oss av erfarenheten av hur andra liknande företag har löst frågan.
De kunder vi jobbar med upplever oss som en personlig samarbetspartner som vägleder dem igenom ett svårt regelverk.

Annika Östman
Vd/Senior Tullkonsult
072-151 18 51
Annika är grundare av Tullsupport och har över 25 års erfarenhet inom tull och logistik. Med hennes breda kunskap och kundfokus hjälper hon er att navigera allt från enklare frågor till mer komplexa utmaningar.

Kristina Wikbladh
Senior Tullkonsult
073-598 39 34
Kristina har varit en del av Tullsupport i 10 år och har gedigen kunskap inom tullhantering. Hon brinner för att hjälpa våra kunder med alla deras frågor, stora som små. Kristina är en trygg stöttepelare för våra kunder.

Emma Östman
Tullkonsult
072-730 60 24
Emma är vårt nyaste tillskott. Hon har tidigare arbetat på Tullsupport, men efter några år som fastighetsmäklare och studier är hon tillbaka. Emma är en skicklig säljare med fokus på kundens bästa och ser fram emot att hjälpa våra kunder framåt.